Promenad i solen

2010-03-03 / 13:20:08
Tjoo
Idag är det riktigt härligt vinterväder. Solen skiner, men det är inte direkt varmt.
Imorse på jobbet trodde jag att jag skulle frysa fingrar och fötter av mej. Men nu har jag tinat upp lite.
Precis kommit in från en promenad med hundarna. Va lite skönt att komma ut i solen även om jag är väldigt matt och dåsig fortfarande.
När jag kom tillbaka hade jag fått den nya boken :) Twilight på engelska. Ska bli spännande att börja läsa den och se om jag klarar av språket.  Men det ska nog gå bra.
Tog några bilder ute på promenaden. Man kan ju fundera på om dte är hundar eller surikater jag har *fniss*





Visst finns det vissa likheter :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: