Pratat med vet igen

2010-03-10 / 11:53:13
Tjoo
Nu känns allt inte lika hopplöst längre.
Har pratat med veterinären igen om proverna dom tog igår. De visade inga tecken på någon blodsjukdom eller annat dumt. Han hade även gått igenom röntgenbilderna med andra veterinärer och det är ingen tumör som döljer sej där vad dom kan se.
Så länge som hon kan röra sej och oppa omskring och leka utan att det stör henne skulle jag inte vara orolig sa han.
Ni anar inte va lättad jag är över att höra detta.
Dock har vi ju inget svar på varför hon svullnar upp lite här och där. Ska nu börja med att byta foder och kattsand för att se om det kan va något av detta som ger henne allergisk reaktion. Så länge som hon inte blir sjuk med feber och slutar äta och dricka så kunde jag avvakta med att höra av mej.
Hade ju vart skönt att veta lite mer vad det är som gör att hon svullnar, men just nu är jag nöjd med svaret om att jag inte behöver vara orolig.
Sen om några veckor, om inte foder och sandbytet hjälper. Kan man ju göra en allergikoll på henne. Men väntar ett tag först för att se vad som händer.
Nu sitter lilla Mini i en av hängmattorna på altanen och solar ♥
För tillfället är hon inte svullen någonstans heller.
Känns som en stor sten har släppt från mitt hjärta nu.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: