ÖoB och skoshopping

2010-03-21 / 18:40:07
Tjoo
Trött och sliten efter en liten shoppingtur.
Blev en sväng ut till öb och skoaffären där. Hittade 2 par skor som jag får vänta med tills i morgon ;)
Inne på öb hittade vi 3 hundkoppel, en kattleksak, tvål och schampo och en termometer som visar hur mycket man ska klä sej *fniss*
Kattleksaken är en plast ring som en kula rullar runt i. Så kan dom sticka in tassen och flytta på kulan där inna. Verkar som dom uppskattade den för det dånar på övervåningen :)
Bilder på skor å sånt kommer i morgon.
Efter öb så va vi hem till paranteserna och käkade lite mat och pratade lite. Fick även Pimps täcke omsytt så det inte är för stort längre :)
Nu blir det inte mycket mer idag. Blir ju så trött av allt. Men är glad att jag iaf orkat göra något under helgen.
Morgondagen ser jag inte fram emot allt för mycket men det är ju onekligen något jag aldrig kommer att kunna komma ifrån.
Nu tar jag kvällen iaf.
Ha en härlig söndagskväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: