Mini till vet

2010-03-04 / 12:39:54
Tjoo
Sitter här och är lite orolig nu. Mini svullnade ju upp i ansiktet för någon vecka sedan. Jag ringde då till akuten och rådfrågade och dom tyckte att jag skulle avvakta.
Svullnade gick ner och efter nån dag såg hon normal ut.
Sen gick det några dagar igen och den gången svullnade hon upp i hakan. Hon såg ut som en tjock kanin med dubbel haka. Det gick ner och va borta dagen efter.
Igår såg hon normal ut hela dagen. Ända tills kvällen när jag skulle säga gosnatt till katterna och jag upptäcker att hennes ena bakben är dubbelt så tjockt. Hon haltade inte men va väldigt stel. Verkade inte ha ont när man kände på henne.
Hade igår fått en tid av vet nästa vecka på tisdag. Men idag ringde vi igen så nu ska hon in om en timme och kollas upp. Är så himla rädd att dte ska vara något allvarligt. Jag vet inte om jag pallar med mer motgångar och sorg just nu. Tror inte jag kan handskas med detta om det inte går bra. Mamma ska bli med mej in som stöd.
Även om det sista jag tänker på nu är kostnaderna på detta så finns ändå tanken. Har inte kunnat försäkra Mini eftersom hon vart så upp och ner i svullanden. Så det komemr att gå på en hel del.
Men jga kommer göra allt jag kan för att hjälpa henne. Så länge som hon mår bra.
Orkar inte tänka på vad som kan hända...
Om allt går bra så återkommer jag med info senare idag.
Snälla håll tummarna för oss!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: