Lite jobb och lite läsning =)

2010-03-17 / 20:00:20
Tjoo
Mätt och belåten efter att ha käkat pizza precis :)

Dagen har vart ganska lugn. Började med att jobba några timmar. Blev en promenad med Grodan. Riktigt varmt och skönt för promenad idag :)
Hemma från jobbet så satt jag mej och läste i breaking dawn. Kände att jag behövde få slappna av lite. Nackdelen med det är väl att boken närmar sej slutet :(
Nu på kvällskvisten har vi vart i stallet och tagit in hästarna. Hannes betedde sej lite konstigt. Han stod längst ner i hagen helt ensam och jag trodde han brutit sej eller skadat sej. Men sen fick han ett busryck och visade inag tecken på att ha skadat benen. Men han kom inte ända upp i hagen så jag kunde inte se honom ordentligt. När jag väl lockat fram honom i hagen så såg jag att grimman hade kanat ner så han hade hakdelen i munnen. Gick och tuggade och va jätte irriterad på det. Stackarn. Måste ju vart jätte ortevligt att gå å gnaga på den och inte få bort den.
Hittade ingen skada i munnen på honom iaf och så fort jag tog av grimman så började han äta. Så det va ju ingen fara iaf.

Nu ska det kollas på Det okända. Spökprogram är spännande :)
Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: