Lite goda nyheter

2010-03-30 / 19:10:19
Tjoo på er!
Idag har jag vart hundvakt till Julia på fm. Hon va lite grinig på smågrabbarna så hon ska nog snart börja löpa. Eller så är hon helt enkelt trött på dom små liven.
På em hade jag ett möte i stan hos psykologen. Det är på tok för lite p-platser utanför psyk kan jag informera er om. Virrade runt en lång stund innan jag tillslut hann in i en ruta precis när någon annan åkte. Hur kan dom ha så få platser när det onekligen är mycket folk därförjämnan. Jag som hatar att köra bil i stan hann att bli väldigt uppstressad och nervös. Men jag klarade det iaf :)
Mötet gick bra. Är så tacksam för all hjälp och stöd jag fått genom min psykolog. Hon har verkligen vart en ängel under dessa år. Hade det inte vart för henne skulle jag fortfarande bara bli medicinerad för deprission utan resultat. Men tack vare henne startades en utredning och jag har kommmit så långt genom detta pga henne ♥ Det va även hon som fixade mötet med af och fk åt mej. Hon tar tag i saker och hjälper mej.
Har även pratat med af idag.Och som det verkar så kommer jag att starta ett nytt program den siste mars. Detta program kallas arbetslivsinriktad rehabilitering. Genom det kommer jag att få gå kvar på BG tills juni. Men först måste jag ju få ett möte med chefen för att veta om dom vill ha mej kvar. Hoppas verkligen det. Så förhoppningsvis komemr jag nu få ytterligare 3 månader för att komma tillbaka till livet och hitta kraften jag en gång hade.
Hade hoppats på att få vara på samma ställe över sommaren. Nu fick jag iaf några månader till. Förhoppningsvis kommer jag bli piggare under tiden så jag orkar ta tag i vad som händer efter dessa månader.
Ska försöka slappna av ett tag nu och återhämta mej och försöka att inte stressa upp mej för framtiden. Men vet att jag har svårt att inte oroa mej när jag inte vet vad som kommer hända. Men ska försöka ta det lugnt och njuta.
Ska in till AF i morgon och skriva på papper om nya programmet. Hoppas att det går smärtfritt och att det inte kommer upp nå nytt jobbigt som jag inte kommer att förstå.
Man kan ju inte ta ut allt för mycket glädje förän jag har det på papper hur det komemr att se ut följande 3 månaderna.
Håll tummarna för mej mina vänner ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: