Katterna njuter ute i solen

2010-03-04 / 18:15:16
Innan jag åkte till veterinären idag så fick katterna vara ute på altanen en stund. Dom tyckte att det va jätte skönt att ligga i solen.
Vet inte varför jag fick tanken att jag bara va tvungen att ta kort på Mini. Men jag ville göra det innan besöket på kliniken. Antar att jag va rädd för att få dåliga besked.
Även om jag inte fick svar på vad som felar med henne så känns det tryggt att ha hört från vet att det inte va nån akut skada på henne. Vad det än är så mår hon inte dåligt av det just nu. Och det gör mej så himla lättad.
Hur som helst. Tog några bilder på kissarna ute i solen. Mamma Kattis ville dock inte gå ut så hon stannade inne.
Men Kattis ungar uppskattade det. Bäbis och Smöla åxå för den delen.
Dom har inte velat va ute på hela vintern men nu när snön hade tinat lite på golvet och deras plädar låg i solen så gick dom gärna ut.
Just det Siri ville inte gå ut heller. Men jag misstänker att hon är vampyr så det är väl inte konstigt om hon inte vill gå ut i solen *fniss* Men på kvällarna är hon en helt annan katt. Snacka om två olika personligheter.
För er som inte vet så är mina katter innekatter pga en olyka som slutade i graven för en av mina andra katter.
Därför satt jag när runt hela altanen och byggde upp med lite träd och hängmattor att klättra i. Och dom älskar att vara där ute.


Syskonen Mini och Parvel


Bäbis

Den gråa heter Smöla


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: