Ihopsläpp av hästarna *bildbomb*

2010-03-06 / 21:51:13
Tjoo på er!
Vilket härlig väder det vart idag!!
Har spenderat några timmar i stallet tillsammans med mamma♥
Eftersom Hannes hade rymt in till dom andra hästarna en snabbis igår så tänkte jag att jag lika gärna kan släppa ihop dom ute i hagen. Hade tänkt vänta till våren, men eftersom Hannes verkade vilja ha sällskap så fick det bli såhär :) Men dom får bara gå tillsammans när någon är hemma och kan ha lite koll på dom. Innan jag åkte hem från stallet så flyttade jag in Hannes i sin hage igen. Men dte va tydligen inte uppskattat för när jag kom dit för att ta in hästarna så sprang det en svart liten varelse runt på gården. Han hade lyckats ta sej ut ur sin hage men inte in till dom andra.
Så imorgon får dom väl gå tillsammans efetrsom det verkar va det dom vill.
Tvivlar inte en sekund på att Hannes kan försvara sej iaf. Jädrar va kaxig han är trots sin storlek.
Gino är överlycklig över att ha fått in sin lilla kompis i hagen. Han följer med Hannes i varje steg och viker inte undan en sekund. Han är som en fästing på Hannes.
Jumjum däremot är inte lika lycklig över den nya kompisen. Han skulle nog hellst ta över Hannes gamla hage för att få lite lugn och ro tror jag. Men kan ju va så att han inte fått chansen att komma inärheten och fått hälsa på Hannes. För så fort han närmar sej så komemr Gino och ställer sej mellan dom. Skyddande storebror *fniss*
Blev ganska många häftiga bilder tagna under dagen. Kan informera att ingen häst blev skadad under dagen.
Små bilder går som vanligt att klicka på flr att förstora.



































Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: