Härligt väder och fredag

2010-03-12 / 18:51:59
Tjoo
Tänkte att jag skulle skriva lite innan fredagsmyset startar :)
Har verkligen vart helt underbart väder idag. Va 1grad imorse när jag åkte till jobbet. Hur skönt som helst. Nu känns det som att det kanske kan bli vår tillslut. På jobbet blev det en promenad med alla shettisarna. Jag tömkörde Callen medans A och J gick med en hel drös med småhästar runt benen *fniss* Så för mej blev det en lugn promenad iaf. Fast Calle blev lite förvånad när jag helt plötsligt traskade förbi honom. Här hade han gått och trött att han drog mej :)

Innan jag åkte hem så åkte jag till ica och hämtade ut mitt paket med posten. Har fått dom två sista böckerna i twilight saga på engelska. Så trots att det vart underbart väder så har jag faktiskt börjat läsa i Eclipse. Kändes avslappnande att ha fått nya böcker att läsa igen. Nu har jag ju att göra ett litet tag igen :) Men vad gör jag när jag läst ut dom böckerna åxå? Provar dom på tyska kanske? *asg*
Vet ju tat jag får några böcker i födelsedagspresent. Förhoppningsvis kan dom funka bra ett tag dom åxå. Även om INGEN bok kommer kunna ersätta Twilightböckerna.
Trots nya böckerna så har jag faktiskt haft lite tid med att städa och plocka lite. Även bytt sängkläder. Blir mysigt att krypa ner i sen när det är dax att ta natten.
Kvällen kommer som vanligt att bestå av nachos och Lets dance. Ingen fredag uten detta *fniss*
Några planer för helgen tror jag inte att vi har än. Men hoppas på fint väder så vi kanske kan hitta på någonting utomhuset :) Kanske prova att tömköra Hannes. Får se vad helgen kommer med för äventyr.
Ha en trevlig Fredag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: