Haft Skägget på besök

2010-03-08 / 20:37:34
Tjoo
Idag har jag fått en trevlig överskning på besök.
Har smst under dagen med Skägget (en vän från ett forum) Men sita messet förstod jag inte riktigt vad hon menad med. Samtidigt som jag klurade över vad hon menade så plingade det på dörren. Öppnar dörren lite lätt nervös över vad någon ville sälja till mej som jag skulle ha svårt att tacka nej till (en helt annan historia) Och till min förvåning stod hon där. Får väl erkänna att om jag inte fått sms från henne så hade jag inte haft en aning om vem det va *rodnar* Har aldrig träffat henne IRL tidigare.
Jag blev gasnka paff men på ett bra sätt.
Hoppas att jag inte srämt livet ur henne med min nervösa asociala kompitence. Hoppas verkligen att jag får träffa henne igen när jag är lite mindre nervös och förvånad :)
Senare under kvällen ringde Bumpo (även hon en vän från forumet) Och hon skulle om nån vecka besöka min hemstad. Så då kanske jag har turen att träffa ytterligare en "tingare"
Är så himla gald över detta. Jag och Skägget har bott nära varandra länge men det har aldrig blivit av att vi träffast. Men nu har vi träffast och jag behöver inte va rädd för henne längre *fniss*

Har vart till stallet på kvällskvisten åxå. Hade kvällspasset där idag. Ingen häst hade blivit skadad under dagen. Men Hannes verkade lite trött. Antar att han och Gino hållt på och busat hela dagen.
Får väl låta honom vila sej nån dag och rida på Gino så det blir lungt i hagen :)
Nu blir det tv.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: