Grym tantvärk

2010-03-18 / 20:18:10
Ajajaj!! :S
Har en tandvärk som vägrar att ge sej. Har knaprat tabletter under dagen men do mhar inte gjort någon nytta alls.
Det värker i hela den högra sidan av ansiktet och jag känner mej yr och snurrig.
Det är tanden som blev lagad för några veckor sedan som spökar. Kanske blir så att jag inte slipper undan från rotfyllning trots allt :(
Nästa tid jag har hos tandis är inte förän i april. Hur ska jag klara att ha såhär ont fram till dess? Tanken har slagit mej att det skulle va lättast att bara slå ut tanden själv. Det gör nog ont men sen finns det iaf ingen tand som kan va dum mot mej.
Tandläkar skräcken är väl den som gör att jag inte ringer till vilken tandläkare som helst för en akut tid. Men fortsätter det så har jag väl inget val.
Har inte orkat göra så mycket under dagen. Legat i sängen och läst mest. Inte lätt att göra så mycket annat när världen snurrar och gör ont.
Ni får ha en bra kväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: