Frost blev snabbt utläst

2010-03-24 / 18:16:26
Tjoo
Haft en ganska kass dag. Eller ja den började kasst iaf.
När jag skulle kliva upp i morse så råkade jag stöta till den morgontrötta och grinig Harry. Givetvis lyckade jag putta honom mot Pim och då va slagsmålet igång. Kan lova att det va ingen bra start på dagen.
Så humöret har inte vart på top.
Inget hände med hundarna va väl mest argatoner och lite verkstad. Men jag lyckades bli ganska irriterad iaf.
Sen har jag vart på jobbet. Där lättade ilskan en aning. Avslappnade att få komma dit.
När jag kom hem från jobbet kände jag mej matt och hängig så jag har spenderat resten av dagen i sängen med en bok som jag fick i födelsedags present. Frost heter den. Den va riktigt bra. Började läsa den igår och nu är den utläst :)
Så nu har jag börjat några sidor i ytterligare en bok jag fick i present. Vampyrens märke heter den. Men av det lilal jag läst så känenr jag inte mycket för den. Känns lite väl fjortis skriven på något sätt. Uttrycken och sättet den är skriven på. Men jag ska ge den en chans iaf. Kanske ändrar mej.
Sen har jag ju inget annat att läsa nu heller så jag får väl ta det som finns :)
Hade nog hoppats på att den skulle vara med som twilight eftersom det skulle va vamprer i den. Men jag vet inte jag. Komemr nog inte hitta någon vampyr bok som kan mätas med den serien.
Frost hade lite samma stuk. Kärek och mytologiska väsen :) Komemr fler böcker i den serien men tror inte att andra boken skulle komma på svenska förän till sommaren :(
Har beställt första boken i Sagan om isfolket sagan. Hoppas att den kan va något att roa sej med när den kommer. Gillar jag den så kommer jag ha att göra ett tag iaf då det finns ca 40 böcker i den serien ;)
Men först får jag väl ge Vampyren märke en chans till.
Skulle lagt in bilder på mina presenter åxå men har inte haft ork och lust till att fota dom än. Men det kommer.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: