Degusungarna 2veckor

2010-03-02 / 11:22:10
Tiden går fort. Nu är ungarna två veckor. Dom äter bara den vanliga degusmaten nu. Sen har dom kommit på hur kul det är att springa runt i hjulet :)
Lite svårt att ta bilder på dom i buren då blixten blänger i glaset. Sen är hundarna väldigt intresserade av dom så det är massa näsor på glaset *fniss*
Försökte iaf få några bilder. Sen får jag ta på dom utanför buren när Älsklingen är hemma och kan ta foto medans jag håller dom. Dom är kvicka dom små liven så det är inte lätt att hålla i dom :)
Vet fotfarande inte vilket kön det är på dom och har inte bestämt vad dom ska heta. Den enda skillnaden jag ser på dom nu är att den ena är lite mindra. Men mindre är Ettan och den större Tvåan. Måste ju komma på nå bättre namn än så ;)
Vet dock inte rikgit hur jag ska se vad dom är för kön. Men det löser sej väl. Om inte annat får jag väl reda på det när jag säljer dom sen.
Här är iaf vad jag lyckades ta nu.
Små bilder går att klick på som vanligt.
Diva och Snobben (mamma pappa)








Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: