Solsken i stallet

2010-01-30 / 15:55:34
Tjoo
Nu har vi vart i stallet en stund. Även om det va kallt så vad det skönt att va ute i solen lite.
Longerade lilla Hannes ute på fältet. Han hade väldigt mycket egna ideer om saker och ting idag och gjorde helst på sitt sätt eller ingens sätt. Men lite motion fick vi iaf. Efter longeringen tränade vi lite markarbete. Att flytta lite på sej och stanna. Men även där hade han lite egna åsikter. Min energi är inte på top heller. Känner mej febrig och hängig och det sista jag villa va att bråka med en liten häst. Så det va väl jag som va mest slut efter motioneringen.
Får bli benhård träning med den lilla krabaten ett tag framöver. För nu börjar han bli lite väl kaxig och hemmastad. Kul att han verkar trivas bra hos oss iaf. Men ibland är det tur för honom att han är söt :)
Älsklingen va med och tog lite bilder men det går tydligen inte att ladda upp några bilder nu. Så dom får jag lägga in senare.
Snart kommer paranteserna hit. Vi ska bjuda på mat och ha en liten myskväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: