Shopping på Bergvik

2010-01-31 / 17:48:56
Tjoo
Precis kommit hem från en trip in till stan. Började med Pets och köpte kattsand =) Sedan åkte vi till sommarlagret och köpte en ljuslykta att ha på kaminen. Efter det gjorde vi en lov ut till plantagen. Letade efter färgad sand att ha å "piffa" med. Hittade ingen där och inget annat jag ville ha heller. Så då åkte vi vidare till bergvik köpcenter. Spatserade först runt i affärerna lite. Men blev inget shoppande. Kikade lite efter en väska men hittade ingen som passade mej. Sedan gick vi in på coop och strosade runt lite. Där blev det massa filmer inköpta =)
Dessa filmer blev det.
The girl next door
Walking tall
Mannen som kunde tala med hästar
DodgeBall
Gladiator
Definitely maybe
40days and 40 nights
Cougar club

Så nu har vi ett gäng filmer att se :)

Efter shoppingen svängde vi in på BK och köpte oss lite mat.
Avslutade allt med en snabbsväng in till Ica i forshaga och vad hittade jag där då?? Jo rosa "piff" sand ;P Så jag har letat som tusan inne i stan när det fanns här på hemmaplan. Ica det är grejer det.
Nu har jag piffat till det lite i vardagsrummet och tänt massa ljus. Blev jätte mysigt.
Resten av dagen ska det slappas och samlas energi. Min förkyldning uppskattar inte riktigt att jag hållt igång så under dagen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: