Så sjuuuk =S

2010-01-31 / 10:59:37
Måste ju få tycka lite synd om mej åxå. Har jätte ont i halsen, hostar och är täpt i näsan. Kände mej febrig redan igår och idag/natt bröt det ut. Men har ändå lite saker som jag behöver fixa under dagen så det är bara att bita ihop.
Behöver in till bergvik och handla lite smått å gott. Sedan till Plantagen för jag vill ha lite rosa "piff" till vardagsrummet :)
Får väl se vad jag orkar med.
*ynk*
Förutom förkyldningen då så har helgen varit jätte skön. Lugn och avslappnande. Igår va vi ju unte i soliga vinter landskapet i stallet. Gick ju inte att ladda upp bilderna på Hannes igår så jag försöker få in några av dom nu.
Vad har ni gjort under helgen då?

Hannes ute i snön och busar ♥
Små bilder går som vanligt att klicka på så dom blir större














Världens goaste pussnäsa ♥


Det va alla bilder jag hade att komma med för denna gången ;) Men får väl försöka ta lite kort på dom andra två galningarna någon dag åxå :)
♥♥♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: