Profilbild?

2010-01-25 / 18:53:47
Hittat en fin design som Tant Kim gjort. Men jag lyckas inte få in någon profilbild. Fattar verkligen inte hur man gör bland alla dessa koder
Någon som kan ge mej tips?
Hoppas fortfarande på att få hjälp med att få en personlig blogg. Men tycker denna va fin så den får va kvar tills jag får hjälp. För ensam klarar jag det icke. Tackar Kim för lånet så länge.

Men som sagt, Profilbilden? Behöver grundlig förklaring då jag är lite trög
Skulle även vilja ha så det står något i slutet av varje inlägg. Tex Kram Werre. Men det är absolut överkurs. Och så vill jag ha ett tack meddelande i kommentar rutan. Å smilisar vill jag ha åxå så jag inte behöver ladda upp nya varje gång jag skriver. Ja jag vet att jag har mycket krav *fniss*
Så vem känner sej manad att jobba för mej?

Impad av dom som gör bloggar. Att dom kan hålla koll på alla koder och ditt å datt.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: