Modelljobb *Eric Böwes*

2010-01-24 / 20:12:48
Nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt in bilderna från modelljobbet i datorn. Va ju ett tag sedan nu *fniss*
Men här kommer dom iaf. Mitt och hästarnas första modelljobb. Fotograf Eric Böwes.
En helt underbar och spännande dag. Fullspäckad och både jag och Gino va helt slut när dagen va klar. Men guud så kul det va. Hoppas Herr Böwes vill jobba med mej igen =)
Dom små bilderna går att klicka på för att se dom i större format.



Den snygga damen i grön klänning är Mariette Lilja










Även på dessa bilder är Mariette Lilja med


Hoppas att ni tycker att bilderna va värda att vänta på och att ni gillade att titta på dom. Nu får gärna säga vad ni tycker.
Om någon fotograf ser dessa bilder och tycker att jag skulle passa in i något jobb så tar jag gärna emot ideér. Jobbar gärna ihop med Marre igen. Hon är min vän/medis/modellmentor *fniss*

Copyright på alla bilderna och varken jag eller fotografen vill se att andra använder dessa utan att ta kontakt med någon av oss innan.
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Linda

fina bilder.

jag gillar den sista bäst. Är lite glad i svartvitt och det blev snygga kontraster med dig o Gino.



hoppas allt är bra med dig o kusarna. verkar så när mn läser bloggen :)



jag ahr oxå modellat lite, det är skoj! www.picasaweb.com/nynaneve

Kommenterat - 2010-02-08 / 20:00:20  | URL - http://www.gryning.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: