Mer snö

2010-01-27 / 12:35:44
Stora flingor dalar ner här nu. Mysigt med snö men vill hellre ha vår :)

Har varit och jobbat i några timmar nu på morgonen. Alltid lika trevligt att komma dit :love: Spelar ingen roll hur orkeslös och nere man är, dirket när man kommer dit så får man ny energi. Det är nog dom små söta hästnäsorna som gör det.

Resten av dagen ska jag ta det lugnt. Plocka lite här hemma och bara va. Får väl se om jag kan locka med mej hundarna ut på en promenad, men vädret är inte så poppis när man är liten har jag märkt :)  Lukas bryr sej inte så mycket men dom små ställer sej i dörren och kikar ut sedan vänder dom och går in igen.
Kommentarer!
Postat av: werre

:)

Kommenterat - 2010-01-27 / 12:38:19  | URL - http://weronicalarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Coolt det här gjorde du bra!! Inte behövde du någon hjälp inte!! Kram

Kommenterat - 2010-01-27 / 13:07:10
Postat av: werre

Fast det är inte jag som gjort den ;) Så jag kan inte ta åt mej äran. Utan en duktig Kim hjälpte mej :)

Kommenterat - 2010-01-27 / 13:11:05  | URL - http://weronicalarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: