Lite slit i stallet

2010-01-24 / 18:36:19
Tjoo
Sitter här mätt och belåten efter att ha ätit pizza. Gott de
Har vart i stallet och pysslat lite. Tömt ur all halm ur Jumjums box och fyllt på med ny torv i stället. Lite slitgöra, men skönt nu när det är klart. Gino och Hannes box tar jag under veckan.
Annars har de vart en ganska lugn söndag. Men välbehövligt efter gårdagens alla föranden. Tar hårt på mej att göra mycket saker på samma dag. Men när jag väl har ork så vill jag ju göra så mycket det bara går på en gång. Sen är jag slut ett tag och behöver vila tills det kommer en såndä uppåt dag igen.

Kvällen ska spenderas i soffan. Kolla på I en annan del av köping och kanske nån film.
Imorgon ska jag till mitt underbara jobb en stund. Af komemr och ska hälsa på, dock inte lika kul. Men antar att dte inte är nå värre möte utan bara en koll på hur det står till.

Här kan ni läsa lite om vad som erbjuds på mitt jobb. Mycket trevlig gård med härliga arbetskompisar och söthästar all pussa näsa på. Ska försöka få in lite bilder på hästarna någon dag.
Bergsgården
kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: