Kylan är här igen

2010-01-30 / 11:03:50
Morrn Morrn!
Nu är kylanhär igen. -20 när vi vaknade men nu har det stigit till -17 iaf. Väntar en stund till innan vi åker till stallet så kasnke det hinner bli -15
Men solen skiner och det är jätte härligt väder ute.
Förhoppningsvis så är det inte för kallt för att motionera liten häst sen iaf.

Har blivit förkyld under natten :( Va upp under natten och tog en panodil och host peducin. Lite kuckeliana är aldrig fel. Den fick jag sova lite av iaf *fniss*
Bråkade som tusan med nässprayarna åxå. Hade 3st men ingen av pumparna behagades att funka. Så jag fick klara mej utan.
Ikväll är planerna att paranteserna ska komma hit på mat och se på film. Det ska bli mysigt. Får se vad vi hittar för film att kika på.
Igår kväll kollade vi en stund på The sisterhood of the traveling pants.
Har sett den tidigare och tycker att den är riktigt bra. Första gången jag såg den så trodde jag att det va en komedi, men det slutade med att jag satt och stor bölade. Sevärd är den iaf.


Nu ska vi snart packa in hundar och oss själva i bilen och bege oss mot stallet.
Ha en underbar dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: