Hur mina dagar sett ut ett tag

2010-01-21 / 11:48:18
Tjoo!
Som jag berättade in inlägget innan så har jag ju mått low ett tag. Men har ändå haft lite energi till att sysselsätta mej.
Ridningen har stått still ett tag pga kylan, men har ändå vart i stallet och pysslat mycket.
Hannes (vår nya häst) mår jätte bra. Han har förvandlats till en super pigg glad liten ponny. Tror aldrig jag vart med om en så pigg shettis förut =)
När man går på promenad med honom så skuttar han och hoppar, piper och tacktar brevid mej hela tiden. Fast på hemvägen brukar han ge sej för att det är tråkigt att gå hem. Annars brukar ju hästar vara tvärtom =) Han är helt underbar.
Hoppas våren kommer tidigt så man kan börja köra in honom. För det blir lite jobbiht att gå med honom när man själv har kondis som en dammråtta *fniss*
Kan tydligen inte ladda upp bilder i min blogg nu (vad kan va fel) men lovar att jag ska visa lite nya bilder på honom snart.

Här får ni en gammal så länge =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: