Härligt väder

2010-01-28 / 11:02:19
Tjoo
Idag är verkligen vädret underbart.
Vaknade ganska nyss, och det skulle inte va fel att få en natt med god sömn. Jag har sovit dåligt hela veckan :( Och då har jag ändå ökat dosen på en av tabletterna som även ska göra mej lite dåsig. Men inte hjälper den mej nåe. Har legat och vridit mej och när jag väl sovit har det varit en orolig sömn. Så jag är ju jätte trött på dagarna.

Ska snart ta en promenad ute i solen med hundarna. Det kanske piggar upp lite iaf. Riktigt fint vinter väder idag. Vet dock inte om dom plogat vägarna än, annars får jag väl pulsa mej fram.

Undrar fortfarande vad som hänt med blogg.se. Men dom har väl uppdaterat sitt utseende kanske så inte allt ät färdigt än. Hoppas iaf att det kommer att funka bättre senare under dagen. Nu syns inte inläggen jag skrivit inne i min logg och statistiken går inte heller att få fram. Står bara gamla kommentarer. Fler som har problem med detta?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: