Härlig promenad

2010-01-28 / 12:53:15
Tjoo
Har precis kommit in efter en härlig långpromenad med hundarna. Inspekterade en ny väg som vi inte gått tidigare. Den va mysig och lagom lång. Sen va den ju plogad och det gjorde den ju ännu bättre :D
Hade tänkt ta skogsvägen bort mot jobbet och gått ett varv på sandbanan. Men ändrade mej så fort jag kom fram till skogen.
Så det blev en tur upp över Lundahöjd och runt där och lite hit å dit :)
Va verkligen härligt att komma ut i detta vädret. Solen ger mycket energi. Avslappnande att bara gå och lyssna på musik och njuta av naturen. Ännu lugnare hade det vart om inte Pim hade gått å dragit i Harrys koppel hela tiden ;P Han har sina egenheter men han är så underbar ändå.
Några bilder från promenaden




Mina älskade barn ♥
För jag ser dom faktiskt som mina barn. Har inget behov alls att skaffa "riktiga" barn. Folk tycker säkert att jag är konstig, men jag ser mina djur som mina barn. Kanske ändrar det sej i framtiden.
Fick ett halsband i julklapp som passar mej perfekt

Tycker att det är jätte fint♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: