Godmorgon

2010-01-26 / 11:08:45
Tjoo
Har ganska precis vaknat. Fått sova hyffsat bra inatt iaf. Bättre än natten innan när jag bara låg och vred på mej.
Inga dirketa planer för dagen än så läge. Får väl se om man har energi till att hitta på något.

Min dator bråkar lite med mej nu. Eller om det är internet. Får väl starta om den och se om det blir bättre.

*starta om*

Tjo igen =)
Nu hackar det inte lika mycket =)

Har kraftigt on i ögonbrynet efter gårdagens krock med Pimpen. Jag böjde mej ner samtidigt som han hoppade upp. Vi skrek nog lika mycket båda två =) Trodde ögonbrynet sprack, men det gick bra. Men är svullen och jätte öm idag. Får väl va nöjd med at tdet inte blev en blåtira ;)

Hannes täcken kom till posten igår, så ska hämta ut dom senare och hoppas på att dom passar någolunda iaf. Lite stora kommer dom nog att va men han kommer ju växa lite till åxå.
Bilder på dom nya får ni så fort jag hämtat ut dom och satt dom på hästen =)

Nu ska jag inventera kylen och se om det finns nå att ta till frukost.
Kram♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: