Fredagskväll igen då

2010-01-29 / 20:06:43
Tjoo
Så vad fredagskväll igen då. Som vanligt har vi ätit nachos och nu sitter vi och inväntar Lets dance.
Är riktigt jätte mätt och belåten nu.

Em har vart lugn och skön. Måste försöka få tillbaka energin igen. Hoppas på en låång sovmorgon i morgon. Men eftersom Lukasen kommit hem igen så kan jag nog glömma det ;) Han har en lite matklocka som det börjar suga i på morgonkvisten.
Idag har jag vart hästledig igen. Mammi hjälpte mej ♥
Men imorgon få jag att se till att va i form så jag kan motionera nån av dom små liven. Är väl Hannes som är i störst behov av det, men han har ju tappat en sko. Får se om jag lyckas få bort den andra själv. Fördelen med att han blir barfota är väl att han inte får lika bra fäste när han ska ut på promenader= jag kanske hänger med i farten
Får se om jag provar att ha han barfota ett tag.
Nu blir det Lets dance:thumbup: Vem tycker ni är bäst?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: