Fredag igen då

2010-01-29 / 11:43:13
Tjoo
Är det för mycket att be om en hel natts sömn? Har sovit jätte dåligt hela veckan. Det tar hårt på krafterna för min redan slitna hälsa. Borde egentligen sova bra eftersom jag tar sömnisar. Men icke! Är så trött och sliten på dagarna. Mår jätte illa och känner nej jätte nere :S Vill ha energi!!

Har vart på jobbet nu i några timmar. Trevligt som vanligt men hade vart bättre om jag inte vart så illamående av sömnlösheten.
Idag fick shettisarna busa av sej uppe i ridhuset. Det va uppskattat. Dom brallade runt och jagade varandra. Verkligen lyste lycka av dom. Sötnosarna ♥

Har inga helg planer än så länge. Vet bara att jag ska försöka sova så mycket som möjligt. Sedan motionera hästarna. Tänkte att jag skulle prova om det går att ha Hannes som handhäst när jag rider Jumjum. Men det kanske inte går alls. Jumjum kommer väl bara sura och va gubbig. Men man måste ju prova iaf.
Men några andra planer har vi inte vad jag vet.
Ikväll blir det iaf Lets dance och nachos Det är fredags nöjet det.
Nu ska jag lägga mej och försöka vila en stund.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: