Dykutrustning till Harry?

2010-01-24 / 18:42:07
Satt och googlade på roliga hund bilder och hittade en som jag höll på att skratta ihjäl mej åt.
Harry (minsta hunden) kan ju inte simma. Han hoppar gärna i vattnet efter Lukas, men när han väl ska ta sej därifrån så sjunker han.
Sprattlar hysteriskt men sjunker bara.
Så hittade jag denna bilden och tänkte att det skulle passa honom


Sen va det en annan bild som även den passar in på Harry.
I somras tyckte han att det va jätte kul att hoppa upp på båten vi har i stallet. Och då fick han smeknamnet Matros Harry. Och så hittade jag den rätta outfiten för honom.


ja jag vet att jag har dålig humor, men erkänn att bilderna är lite charmiga och roliga
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: