Det snöar galet mycket!

2010-01-27 / 15:51:28
Tjoo
Kan inte hålla mej borta från min nya fina blogg :bigeyes:
Gigantiska snöflingor och det verkligen VRÄKER ner. Fortsätter det såhär kommer det att bli en hel del. Så ta det försiktigt ute på vägarna nu.
Pim och Harry uppskattar inte alls att va ute i snön så dom gör det dom ska sen springer dom in igen

Blir till att stanna inne resten av dagen och bara mysa.
Ikväll är det Det Okända på tv. Det programmet gillar jag. Just därför att jag verkligen inte vet om man ska tro att det finns en annan sida eller inte. Letar väl efter en trovärdig förklaring p ådet eller nå sånt. Tror inte jag har stött på nå spöke mer än när jag ser mej själv i spegeln på morgonen :D

Idag är jag ledig från stallet för Mammi sa att hon kunde hjälpa mej ♥ Skönt att få vara lite ledig ibland.
Tog en rolig bild med mobilen igår kväll på Pimp.

Ni måste ju hålla med om att han gör sej väldigt bra på bild ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: