Design byte på g

2010-01-25 / 14:44:13
Tjoo
Jobbar lite på att få in en ny design här inne. Så det kanske kommer se lite konstigt ut innan jag är färdig. Hoppas på lite hjälp om jag hittar någon som kan bättre än mej.
Gillar designen som är nu men den stämmer inte riktigt har jag märkt. Saker hamnar på sniskan och ser konstigt ut.
Hoppas att jag inte lyckas slarva bort hela bloggen under arbetet =)
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Tant Kim | Design

Du har ju en profilbild nu. Du kanske kan kopiera den koden och lägga in sen i kodmallen?

Kommenterat - 2010-01-25 / 15:28:13  | URL - http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Du kan lägga in en bild i kodmallen eller skapa en class och ha en bakgrundsbild i den. Kolla på designadinblogg.se och sök på signatur eller bild under inlägget. designadinblogg.se har massa svar på dina frågor bara klicka dig runt :)

Nu ska jag äta och fira sambon min som fyller år. :D

Kommenterat - 2010-01-25 / 16:55:49  | URL - http://tantkim.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: