Arbetet avklarat för dagen

2010-01-25 / 11:28:09
Tjoo
Precis kommit hem från jobbet.
Af va ju där och hälsade på. Och det blev ett jobbigt möte med tårar som vanligt. Men samtidigt va det skönt för hon hjälpte mej att tala om för dom jag jobbar med hur dåligt jag mår. Och det va jätte skönt. Eftersom jag själv är duktig på att hålla saker inom mej.
Är jätte tacksam för stödet jag får från mina arbetskamrater. Dom är helt underbara ♥
Skönt att veta att man har någon att prata med dom dagarna som är sämre än andra.
Min arbetsförmedlare vekar bra åxå. Hon förstår att jag inte okar öka på massa timmar än och pressar mej inte till att öka förän jag är redo. Men man vet ju inte vad som händer efter sista Mars. Allt kanske förändras då. Hoppas iaf att jag får va kvar på BG ett tag till. För där känner jag att jag får mer energi och tycker att det är roligt.

Nu ska jag sätta mej och ta det lugnt ett tag och rensa tankarna lite. Sen kommer mamma på besök en stund.
En sånhär go pussnäsa har vi på jobbet. Detta är Skalman. Kolla in hans näsa och formen på den svarta fläcken ♥

Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: