Vill ha energi

2010-02-16 / 11:12:42
Gomiddag!
Vaknade här för nån timme sedan och solen sken så vackert. Men det försvann tydligen.
Är sugen på att åka upp till stallet men energin att sätta sej i bilen och åka finns inte
När man väl är där brukar det gå bra. Men får inte motivationen och orken att väl ta mej iväg.
Skulle vilja börja tömköra Hannes nu och sätta igång Ginosen som är som en tunna. Men behöver lite hjälp dom första gångerna under tömkörningen med Hannes och till Gino behöver jag en sadel. Men det finns ju ingen i världen som passa på honom. Och har ingen lust att slänga ut multum på en sadel nu som han inte kommer kunna ha så länge. Köra honom går inte heller för rockarden jag har är till varmblod så breda Gino går inte i den *suck* Nedrans stora häst.
Jumjum har jag ju iaf börjat sätta igång lite nu.

På torsdag ska jag träffa min läkare för första gången. Mötet blir med läkaren, psykologen och min mamma. Tänkte att dte är lika bra att mamma blir med så att det verkligen kommer fram från alla håll hur kasst jag mår. Hoppas verkligen att läkaren har nå vettigt att komma med. För jag vill inte va så här less och orkeslös längre nu.
Även om det betyder att jag kommer få byta mediciner igen så är jag med på detta. Allt som kan göra det bättre är välkommet nu.
Vill orka göra lite saker själv igen. Nu hittar jag bara på saker om jag har någon med mej. Och det är oftast mamma eller min Älskling ♥ som blir utdragna på det jag själv inte orkar göra ensam. Hoppas dom står ut med mej iaf. Är verkligen jätte tacksam för all hjälp och stöd jag får av dom båda
Älskar er så!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: