Trött och nere

2010-02-10 / 21:24:31
Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg innan jag ska försöka sova. Vore helt klart skönt med en natts ordentlig sömn. Men det är nog inget man kan räkna med. Har sovit kasst dom senaste veckorna nu. Tar en evighet inna jag somnar och när jag väl sover så är det jätte oroligt. Men skulle verkligen behöva få sova ordentligt.
Nu har jag ju fått ännu mer att grubbla över när jag ska få ny handläggare (heter det så) på AF.
Jag som har så himla svårt med nya männsikor tycker tat detta är jätte jobbigt. Har ju inte haft den andra så länge heller. Bara träffat henne nån gång. Men nu blir det ju som att börja om på nytt.
Sen har jag ju en ny läkare som jag snart ska träffa för första gången. Bara det att hon snart ska sluta så jag komemr få en ny där åxå :S Blir så trött. Läser dom inte min journal och ser att jag har jobbigt med byten?
Sen är det konstigt att jag har en läkare som jag aldrig träffat som skriver ut tabletter åt mej. Även ökar dosen utan att ens veta hur jag mår eller känner mej. Är ändå starka tabletter så man tycker ju att dom borde kolla upp bättre. Menmen. Får väl fortsätta bita ihop ett tag till.
Men när man får ett sms från sin mamma där hon är orolig över att jag ska göra något mot mej själv så har det gått rätt långt. Men så långt kommer det inte att gå lovade jag henne. Älskar min familj så himla mycket och skulle aldrig vilja göra något så drastiskt. Har jag överlevt så länge som jag gjort så ska jag att klara ett tag till. Nån gång måste det ju vända.

Under kvällen har vi kollat på Det okända och ätit god pasta med bacon. Massa gott! Nu blir det snart sängen. Ska bara kolla färdigt på vinterspelen på 5an.
Imorgon kommer hovis till stallet och ska sko Gino och Jumjum. Hannes blev ju klar förra veckan :)
Ha det gott och sov sött!
nattinatti ♥
Kommentarer!
Postat av: Angelica

Hej!! Har börjat läsa din blogg och tycker den är jätte bra!! :) Är själv hästägare, så det är intressant :)

Kommenterat - 2010-02-11 / 17:24:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: