Tre nya filmer

2010-02-19 / 18:59:54
Tjoo
Så blev det fredagskväll ännu en gång. Som vanligt kommer det att blinachos och Lets dance.
Känner mej inte allt för pigg för tillfället. Väldigt trött och matt och allmännt vinglig. Me ndet får man väl räkna med utan sömn och med nya tabletter.
Fick tre nya filmer med posten idag. Får väl se om jag orkar se någon av dom sen.
Alltid kul med nya filmer. Man har ju börjat tröttna på dom man har. Men som tur är så är jag glömsk och glömmer att avboka månadens film i klubben och får lite nya filmer lite då och då :)
Dessa filmer kom idag.
Orphan, Upp och finaldestenation 4.
Får se om jag får råd att köpa 1-3 av finaldestination. Gillar dom skarpt.

Ha nu en trevlig fredagskväll med massa mys mina vänner!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: