Träffa läkaren imorgon

2010-02-17 / 18:59:25
Imogon ska jag träffa min NUE-läkare för fösta gången. Antar att det kommer att bli ett jobbigt möte, men det är nog viktigt att hon får se hur dåligt jag verkligen mår. Förhoppningsvis kan hon kommam ed nå ideer på vad man kan göra åt detta. Kommer förmodligen leda till ännu en ändring i mina mediciner. Men som jag mår nu känner jag att det är värt att försöka med ytterligare en ny sort i hopp om att få må bättre.
Mamma och psykologen ska vara med åxå. Båda dom är ju väldigt iunsatta i hur dåligt jag mår. Allt för att få så mycket info som möjligt till läkaren. Hon har ju bara skrivit ut tabletter till mej utan att ens veta vem jag är.
Hoppas att hon är vettig iaf.
Håll tummarna för mej att det kommer gå bra är ni gulliga ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: