The Ex

2010-02-11 / 19:23:49
Igår innan jag somnade så kollade jag på filmen The Ex. Zach Braff är med i den och jag gillar det han är med i så filmen är helt godkänd :thumbup:
Lite kärleks komedi om ett par som ska få barn. Killen lyckas klanta till det på sitt jobb och får sparken. Precis när sonen är född så får han berätat detta för sin fru som inte alls uppskattar detta. Inte lätt att ha barn och inte tillräckligt med pengar.
Dom flyttar till ett hus i närheten av hennes föräldrar och han får jobb hos sin svärfar. Där får han jobba med en kille i rullstol som inte gör arbetet lätt för honom. Han börjar känna mer och mer hat för sin arbetskompis och det blir inte bättre när han får reda på att det är hans frus ex det handlar om. Blir en hel del svartsjuka och gnabb innan han lyckas visa sin fru vem hennes ex egentligen är.
Filmen är mysig och rolig och jag rekomenderar den :)

Är ju inte så bra på detta med att formulera mej i skrift, men jag försöker iaf ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: