Tandläkaren avklarade

2010-02-09 / 15:13:53
Tjo
En lite ynklig Werre skriver av sej lite. Har vrat hos tandis nu. Eftersom jag är så himla rädd för tandisså går jag hos en barntandläkare. Som tottlar lite med mej. Och det passar mej bra.
Visade sej att tanden jag har haft trasig va värre än jag trodde. Hon gjorde en lagning nu ihopp om att nerven ska klara sej. Men såg inte så ljust ut så det kan bli en rotfyllning av det hela. Bara att tänka på det gör att jag blir panikslagen.
Trots massa bedövning va det väldigt smärtsamt och obehagligt. Men jag överlevde iaf.
När jag satt i väntrummet pratade dom om nån flicka som dött och dom nämde tandläkare i det. Inte rätt saker att höra när man redan är skräckslagen.
Har bunkrat upp med massa panodil och ipren för hon satt att jag kunde få väldigt ont nu i några dagar. Blev det inte bättre skulle jag höra av mej för då va det nå fel.

Nu sitter jag här med bedövningen och får krypningar i kroppen av känslan. Nästan panikattack känningar. Vet inte varför mej jag tycker att bedövning känns vidrigt.
Ska ta och ynka mej lite till nu. Tror jag ska läsa lite i Draktårar. Måste ju bli klar med den så jag kan börja på Twilight böckerna snart.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: