Städar på Facebook

2010-02-08 / 13:10:24
Tjoo på er
Idag har jag vart på jobbet igen några timmar. Va ute på en liten promenad med Skalman :)
Grymt kallt att jobba ute idag. Frös som tusan om fingrarna. Tycker man borde ha blivit härdad denna vintern, men så va det inte.

Nu sitter jag och rensar bland mina kontakter inne på facebook. Är så himla många som jag inte har en aning om vilka dom är. Har bara blivit tillagda för att få medlemmar i olika spel. Men nu har jag en storstädning iaf ;)
Alla som jag har kontakt med via forum och vänner irl sitter säkra. Även andra som jag bara skrivit med nån gång. Men dom som jag inte någonsin skrivit med kommer nu att åka. Spelar inte så mycket där inne nu heller. Vill att man bara på ett enkelt sätt ska kunna ha kontakt med dom man bryr sej om och "känner".
Hade över 1900 kontakter och är nu nere i 1700 nånting. Så jag har ju lite att göra ett tag *fniss*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: