solen kikar fram

2010-02-23 / 10:46:12
Tjoo
nu kikar solen fram här. Fast det snöar fortfarande :S Ska det aldrig ge sej? Är ju hur mycket snö som helst nu. Det kommer ju inte ha tinat bort förän vid midsommar.
Jag är fortfarande sjuk åxå. Känns som att jag hostat isönder min mage under natten och mitt huvud sprängs av snor *blää*
Skulle vart till psykologen idag men jga orkar mej inte ut så jag har ringt och avbokat. Hoppas hon hört mitt meddelande.
Degus ungarna verkar ha piggat på sej lite. Dom springer runt mer i buren nu iaf och dom har börjat smaka lite på den vanliga maten. Det måste ju va ett gott tecken.
Dom senaste dagarna har jag spenderat i sängen med böcker. Har snart läst ut Eclipse åxå *fniss*
Så igår beställde jag den sista boken i Twilight serien. Hur ska jag klara mej när jag är klar med den åxå :bigeyes:
Kommer ju inte finnas någon bok i världen som kan vara lite fängslande som dessa har varit. Väntar på att filmerna ska komma ut åxå :)
Trodde aldrig att jag skulle kunna bli besatt av böcker. Jag som ivanliga fall inte kan koncentrera mej en längre stund. Där har nog en av tablett ökningarna gjort lite nytta iaf.
Igår ringde dom från djursjukhuset och sa att dom hade fått in nya D.A.P halsband i storlek mindre. Och dom skulle skicka hem ett till mej. Det kallar jag service ;) Hoppas att dte kan lugna Pimp lite. Antar att hans eksem blivit lite sämre nu för att han känner av att jag blivit sämre. Så det kanske kan lugna honom lite iaf.
Nu ska jag nog sätta mej och läsa en stund. Förhoppningsvis komemr den nya boken i morgon så det inte gör något om jag läser ut eclipse idag :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: