Snön den bara vräker ner

2010-02-03 / 13:08:27
Tjoo
Jädrar va snö det kommer. Bara vräker ner ju.
Har vart på jobbet ett par timmar och haft det skoj. Idag va det motionering av småttingar på schemat :) Och dom tyckte att det va lika buskul som vanligt. Dom är ju för söta när dom busar omkring i ridhuset. Riktiga glädje spridare. Tog lite bilder på det som jag kan ladda upp sen. Casper, en av våra ändre kusar lyckades rulla sej precis vid en hinderbom och fastnade där. Lite sött. Vår häst talande man Janne hjälpte honom loss iaf. Dom lyckas med det mesta dom små liven. Men lite kul såg det faktiskt ut när han låg lutande mor en bom på 1dm och inte kunde ta sej därifrån *fniss*
Lite synd med fotograferingen blev det då dom va blöta när vi gick in i ridhuset och dom la sej och rullade sej direkt när vi kom in. Blev inte så rena och fina efter det :thumbdown: Men ni ska få se några av bilderna senare iaf.

Nu sitter jag och försöker att slappna av lite med en bok. Köplust av Stephen king. Gillar hans böcker. Men det är inte lätt att kunna slappna av och faktiskt förstå vad boken handlar om när man håller på att krypa ur skinnet. Började läsa boken 7/11 så jag har hållt på ett tag ;)
Läsintresset kommer och går. När jag väl är inne i en läsperiod så läser jag mycket på en gång. Men sen kan jag komma ifrån läsandet ett bra tag ibland nästan ett år. Men nu behöver jag verkligen få avslappningen att funka så jag ska försöka komma in i det igen. Har iaf lyckats komma igenom några kapitel under tiden jag suttit nu. Gillar rysare och läskiga böcker och då är ju King bra. Gillar även Dean Koontz böcket. Har läst några av böckerna om Odd och fick den nyaste i julklapp. Får väl se om jag komemr orka läsa den snart.
När våren är här och man kan sitta ute och läsa brukar det gå lättare.
Återgår till boken...
Först en bild på söt Harry ♥
Kommentarer!
Postat av: Älsklingen

Vårat lilla charmtroll den =) hehe

Nej nu måste jag nog jobba lite frukostrasten tog slut för 30 min sedan =) Blir att lyfta ur motorn ur en Golf nu, uh va kul :P

Ses i kväll älskling!

Puss

Kommenterat - 2010-02-04 / 10:07:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: