Seg dag

2010-02-25 / 21:06:49
Tjoo
Idag har vart en dag som man lika gärna kunnat hoppa över.
Har vart trött och sliten och jätte matt. Kan inte förkyldningen släppa nu?
Va till af för att lämna papper, men där va det ingen som tog emot mej. Så får väl göra ett nytt försök i morgon *suck*
Mamma har vart här en liten stund, men jag kände mej inte allt dör social alls.
Har läst lite i breaking dawn. Vill inte att boken ska ta slut. Men blir jag inte frisk snart så komemr det inte va många dagar kvar av boken.
Sen har jag betalt räkningar. och det kan man ju säga var absolut ingen rolig grej. Har aldrig haft så höga räkningar som denna månaden. Och det komemr inte bli mycket pengar jag får in denna månaden :(
Har inte så mycket mer att komma med idag.
Tar nya tag i morgon.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: