Nyskodda hästar

2010-02-11 / 19:17:53
Tjoo
Sitter här och kollar på 2½ män. Guld serie :thumbop: Har käkat pizza oc hdet va ju inte heller helt fel.
Nu har vi tänt en brasa här och det är så mysigt. Varmt och skönt.
Vart i stallet några timmar och fått dom stora hästarna skodda. Skönt när dom är nyfixade.
Jumjum hade trampat sej på frambenet så han fick bandage på sej. Han lyckas skada sej minst en gång varje vinter. Men har beställt skydd som han får ha på sej resten av vintern. Han har ju skurit upp benet rejält en gång så han är ju inte smidig direkt.
Får hämta ut skydden, stigbyglarna och stigländren i morgon på ica. Fick lapp om att dom kommit igår.  Alltid lika kul att hämta ut paket som man beställt :) Inte lika roligt med betalningen dock *fniss*
Imrgon ska jag jobba en stund och efter det på möte med AF. Får väl se om jag får träffa min nya AFare eller om dom inte vet vem dom slängt ut mej till än. Hoppas det är någon bra iaf. Fast jag hade ju precis börjat gilla den jag hade fått och nu får byta. Jag är skeptisk :tired:

Nu ska jag vänta på att Glee ska börja. Fast innan det är det ju halv åtta hos mej ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: