Ny vecka och ny månad

2010-02-28 / 20:55:20
Tjoo
Så har det gått ännu en helg då. Tiden går så fort och det känns som att jag inte hinner med. Ny månad är det åxå. Tycker inte det va längesedan det va jul. Känns som att jag lever i en bubbla och inte uppfattar tiden som bara rinner förbi.

Har vart en lugn dag. Legat och läst och sedan blev det kvällspasset i stallet. Va skönt att få pussa lite hästnäsa. Men så himla jobbigt när jag är så matt och svag och orkeslös. Men Hannes söta lilla mule värmde iaf.
Hannes har börjat fälla som tusan. Och det är rätt mycket hår han ska bli av med. Det kliar på honom och det är väl för att det är varmare ute och blir tätt i pälsen. Fortsätter det att vara varmare så blir det nog snart till att raka honom.
Blir ju ytterligare ett upplevelse i hans liv att få prova på att bli rakad.

Lessen att jag vart dålig på att skriva  något vettigt på ett tag. Men hoppas att jag snart får ny energi.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: