Nedrans Facebook

2010-02-05 / 20:29:16
Tjo
Idag har inte vart någon bra dag. Började imorse när jag loggade in på fb och insåg att det blivit förändringar. Inga bra sådana enligt mej. Man hinner ju inte mer än att lära sej sidan innan dom byter och ändrar utseende. Jag tycker att det blir sämre för varje gång.
Inte hela världen iofs. Man kan ju strunta i att va där.
Sen kom jag till jobbet och där hade vi en kolikhäst som fick åka in till ATG. Stackars lilla Esmis. Men hon hann att komma hem innan jag slutade. Skulle röra på sej en stund en gång i timmen. Hoppas att hon mår bättre nu iaf.
Sen kom jag hem och satte mej och läste lite i nya boken (draktårar) men det kröp så förbannat i mej. Lätt iriterad på allt. Läste iaf en stund sen beslutade jag mej för att ta en promenad i solen med hundarna. Få slappna av lite och bara gå och lyssa på musik. Men hundarna höll på som idioter och allt bara trasslade ihop sej. Så det blev bara värre med allt.

Nu sitter jag och håller på att krypa ur kroppen. Klarar inte tat fokusera men vill iaf få värdigt detta inlägget. Det är väl FAN åxå att man ska behöva ha krypnigar och Ja vad man nu kan kalla det. Kan omöjligt beskriva känslan utan att låta knäpp. Trodde att adhd medicinerna skulle hjälpa mej med detta. Men ICKE!

Har vart i stallet på kvällen och pussat lite hästnäsa. Hjälpte för stunden men är matt nu efter dagen.

Okay ingen ide att skriva nu för jag vill slå datorn sönder och samman. Sorry för ett dåligt inlägg i bloggen Men bra att ha det att se tillbaka på när (OM) man blir bättre nångång. Kanske kan man stratta åt det i framtiden.
Ha en bra kväll allihopa♥
Esmeralda
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: