Möte med AF

2010-02-12 / 13:59:12
Tjoo
Här ligt väder ute. Solen skiner och det värmer skönt. Har vart på en liten promenad med hundarna.
Imorse va jag på jobbet en stund men fick gå tidigare för att jag skulle på möte med af. Hade hellre vart kvar på jobbet.

Mötet gick väl bra. Fick träffa den nya som ska ha hand om mej och min gamla lovade att hålla kontakten med mej. Ska fortsätta skriva veckoraport till henne varje vecka och hon lovade att ringa med jämna mellanrum för att kolla till mej. Känns lite tryggare när jag fick höra det. Den nya verkade ok.
Men jädrar va rörigt allt är. Dom vet ju inte svaren på något själva. Hur är det då tänkt att vi ovetande ska kunna få hjälp? Bara utbetalning av lön är ju ett helt galet stort projekt. Inte bara att kryssa i lappar och skicka iväg där inte.
Dom tycker att jag ska sluta oroa mej för framtiden, men det kan inte jag göra när allt är så rörigt. Sen nämde dom ju att så länge som jag mår bra så kör vi på som vi gör nu. ÖH jag mår ju inte bra?? Gråter på varenda möte och har fått öka dosen på en av tabletterna. Kommer förmodligen få en ny sort åxå. Inte FAN mår jag väl bra då? Nej men jag skulle inte oroa mej.
Får se vad läkare och psykolig kommer fram till under nästa veckas möte.
Jädrar va möten det blir.
Nu ska jag ta hand om mina fiskr lite och försöka slappna av.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: