Mitt i natten

2010-02-07 / 04:20:07
Tjoo
Vet inte om man ska säga godmorgon eller gonatt.
Vi gick och la oss vid 22.30 tiden och kollade på G-force. Strax efter 11halv 12 sov jag. Men så vaknade jag igen 03.00 och kan inte somna om. Så jag får väl blogga lite och se om jag kan somna om senare.
Ligger och planerar vad jag ska köpa på hööks sen. Men det slutar väl med att det inte blir nå hööks för att jag är så trött efter planeringen
Men om jag skriver en lista så behöver jag ju inte komma ihåg sedan vad jag ska köpa. Och då kanske jag kan somna om istället för att ligga ochgrubbla
Detta skulle jag vilka handla på hööks
*medel till Hannes fossingar
*sadelgjord till Jumjum
*bokskydd till Jumjum
*bettlöst träns som jag velat ha över ett år
*hoppschabrak
*nya stigbyglar
*senskydd till jumjum
*nya boots till jumjum
*varsitt nytt täcke till Pim och Harry.

Ja det va väl det hela? Får väl se hur mycket at detta jag ens har råd med
Då vad en del av min planering för söndagen klar. Väl i stallet skulle jag vilja slänga ut all halm ut Ginos box och fylla upp med ny torv. Ev kanske mammi och älsklingen vill hjälpa mej lite med detta. Sed skulle jag vilja skritta Gino en liten svänd åxå. Så han får komma ut och slita i den djupa snön lite Får väl se om jag orkar göra något överhuvudtaget under dagen. Om jag inte lyckas somna om så kommer jag ju inte va allt för pigg direkt.
Som jag skrev tidigare så kollade vi på G-Force innan jag somnade. Va väl inte med i själva storyn så länge eftersom jag började slumra in då ;)
Men det jag såg gillade jag. Söta små gnagare som pratar kan man väl inte ogilla heller. Speciellt mössen i djuraffären som ropade "bajsa i hans hand"
Nej nu ska jag se om jag ska kolla på en film eller läsa eller kanske ta sats och springa in i väggen så jag somnar igen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: