Mini är normal igen

2010-02-15 / 14:00:45
Tjoo på er!
Tänkte att jag skulle uppdatera lite här inne :)
Har jobbat en stund på morgonen. Lika mysigt som vanligt. Men dte va ganska kyligt. Settisarna va så söta med frost över hela kroppen ♥
Är foderkurs på färjestad ikväll, men har valt att skippa det. Behöver lite lugn och ro. Sen skulle jag förmodligen inte förstå någonting. Har ju svårt med att förstå saker och ting om dom inte förklaras på ett väldigt enkelt sätt. Blir nog fler tåg.
Mini ser helt normal ut igen. Vad det än var hon hade fått så är det spårlöst borta. Får väl hålla lite extra koll på henne ett tag så det inte kommer tillbaka. Undrar lite på vad det kan ha varit. Måste ju nästan vart nån allergisk reaktion. Men mot vad? Det är väl ett svar jag aldrig kommer att få. Huvudsaken är att hon är pigg och kry igen och inte ser ut som ett monster.
Nu ska alla katter försäkras iaf, snarast. Får väl kanske vänta nån dag med Mini. För dom brukar ju fråga om djuret vart sjuk. Ser väl inge bra ut om jag försäkrar henne om hon inte är helt 100.
Stallet blir det i kväll, hoppas på att älsklingen vill bli med mej upp och hjälpa mej lite
Får se om Mullehästen har några ideer idag åxå *fniss*
Resten av dagen är inte planerad än. Men känns som att jag behöver vil lite. Kanske ta hand om mina fiskar lite.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: