Måndag morgon

2010-02-01 / 08:20:54
GodMorgon
*sträcker och tänjer*
Ganska nuss vaknat till liv. Eller ja, vaknat å vaknat jag har iaf kommit upp ur sängen. Ännu en natt med dåligt sömn :S
Hundarna har fått gå på löpbandet en lite nstund. Ska strax åka iväg till jobbet. Elller ja om 30 min ungefär ;) Innan dess måste jag ju vakna på riktigt.
Dagens planer är inte planerade längre än att jag ska jobba några timma nu på morgonen. Men det lutar nog lite åt att jag kryper under täcket när jag kommer hem igen. Har tagit panodil för febern och otrivin för näsan. Så jag är iaf fit for fight en srund :)

Filmen vi såg igår blev Cougar club. Den handlar om två unga killar som kommer på affärsidén Cougar club. En klubb där unga killar i dera egen ålder får tillgång att träffa äldre damer. Bland dessa damer är även deras chefers fruar med och det klurar ju till det hela lite.
Filmen va ok , lite rolig. Men i betyg får den 3/5 av mej :)


Nu har jag inte tid att sitta här längre utan måste göra mej iordning lite innan jobbet.
Ha en skön Fm allihopa!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: