Lite yr i bollen

2010-02-18 / 19:31:06
Tjoo
Börjar känna av att jag ökat ena medecinsorten nu. Lite yr och tung i huvudet. Törs inte ens tänka på hur jag kommer reagera av den andra sen om nån timme.
Hon på apoteket sa att man blir rätt dåsig av den. Visserligen det som är meningen åxå. Kanske frå jag sova ordentligt i natt.
Har förvarnat hon jag jobbar med om att jag kanske komemr vara död till möran. så jag bad henne ringa om jag inte dykt upp på jobbet kl 9 :) Lika bra atta va på den säkra sidan.
Sen är det ju bra att hon vet varför om jag komemr att må lite dåligt ett tag. Detta är ju en sort jag aldrig provat så jag vet inte hur jag kommer att må av den. Men brukar ju få alla bivärkningar som går av allt så det blir väl lika denna gången antar jag.
Det är ganska lugnt i råttburen än så länge. Får nog smyga och kika på ungarna sen. Kanske få nån ny bild på dom så jag kan visa er. Annars lovar jag att fixa bilder under helgen. Vill inte va och lyfta på dom än. Men det kommer.
sålänge får ni nöja er med en nytagen bild på Harry
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: