Lite pyssel i stallet

2010-02-16 / 20:51:54
Tjoo
Har vart i stallet en stund. M ringde innan jag åkte upp och sa att Jumjum hade täcket hängandes runt halsen och visste inte vad hon skulle göra. Men när jag väl kom dit så hade Jumjum så fint fått av sej täcket och stod endast iförd sportBH som M kallade det *fniss*
Sportbhn är egentligen bogskyddet men det såg baktiskt ut som en bh när han stod där med endast den på sej.
Hoppas nu att Jummis lärt sej något av detta. För när man är nakenfis måste det ju bli kallt åt rumpan.
Idag fick Gino röra lite på döfläsket. Löslongerade honom i volten en liten stund. Han travade på så fint så. även om han va tvungen att inspektera spåren efter Hannes emellanåt.
Måste ju börja få igång Gino nu. Han är ju smällfet. Får väl prova att hoppa upp på honom någon dag. Kanske åker av innan jag ens landat på ryggen. Men det vet man ju inte innan man provat :)
Ska bara hitta orken så jag får lite energi till att genomföra detta.
Allt går väldigt segt. Jag är lätt irriterad, frustrerad, trött, less och allmännt trött på allt. Och det blir inte bättre av att jag inte får något gjort. Blir så less när man aldrig har lust till något.
Fick elräkningen idag åxå....INGEN rolig sak alls denna månaden kan jag ju tala om. 5000!!! Nu får det bli endast värmeljus ett tag. stänga av all el som finns här ;)
JÄVLA VINTER!!
Börjar bli trött på kylan nu. Och mer snö faller ner från himlen igen. Kan det inte bara bli vår? Kanske blir jag piggare och gladare bara våren kikar fram.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: